2015. nov 20.

Hogyan lehet egy kis helyiségből nagyot csinálni? Beépítéssel!

írta: magdibutor
Hogyan lehet egy kis helyiségből nagyot csinálni? Beépítéssel!

 

Szerintem így

 

A magyar városokban oly jellemző panellakásokban tipikus probléma, de persze máshol is előfordul, hogy nagyon kicsik az egyes helyiségek, ezért nem könnyű olyan bútort vásárolni, ami tényleg praktikus. A kis helyiség ráadásul a szedett-vedett bútorokkal még kisebbnek tűnik, és bármilyen meglepő, az itt-ott megmaradt hézagok is tovább szűkítik optikailag a teret. Nagyon nehéz így jól berendezni például egy konyhát, hiszen természetesen azért az is számít, hogy esztétikailag megfeleljen. Nem lehetetlen azonban ezt véghezvinni, de jó tervező, komolykreativitás és fejlett esztétikai érzék kell hozzá. Az előregyártott bútorokat ebben az esetben akár el is felejthetjük, biztos, hogy egyéni megoldásokra lesz szükség.

 magdi_butor_studio_budapest_konyhabutor_juz4lxrnrmvh_ieuyia7fa.jpg

 

Beépítve nagyobbnak tűnik

 

Azóta tudom, hogy mennyivel nagyobbnak tűnhet egy helyiség pusztán a beépítéstől, mióta felújíttattam a konyhámat. Nagyon-nagyon régi, nem igazán passzoló bútor volt benne, itt-ott némi kihagyással, egy üres sarokkal, kihasználatlan, vagy nem jól kihasznált helyekkel. Nem fért el soha semmi, és az egész konyha hihetetlenül kicsinek tűnt – ez főleg akkor látszott, amikor egyszerre többen is tartózkodtunk ott. A felújításhoz külön terveztem konyhabútort. Nem akartam, hogy kihasználatlan hely maradjon egy egyébként is picike helyiségben, na meg az sem volt utolsó szempont, hogy a bútor úgy nézzen ki, ahogy én szeretném. Én találtam ki, mekkora legyen a szekrény, hány ajtós, milyen színű legyen a bútorlap és a munkalap, hova kerüljenek polcok. A végeredménytől – amikor a maga valóságában láttam az új konyhám –azonban így is leesett az állam.

 

 

Mintha máshol lennék

Olyan volt, mintha valahol máshol lennék, nem is a saját konyhámban. Még csak nem is kifejezetten amiatt, hogy teljesen más színű és stílusú bútorom lett, mint amilyen volt, hanem azért, mert az egész konyha olyan nagynak tűnt. Nem voltak többé 10-15 centis rések két szekrény között, amik teljesen fölöslegesek, és nem voltak üres sarkok. Minden be lett építve, az utolsó sarokban is lett egy polc vagy kisszekrény. A falon is. Sokkal nagyobbnak látszik így az egész, de a praktikus, ügyes megoldások miatt valóban több tárolóhely is van. Így már elférnek a holmik, a konyha gyönyörű, és nem csak egy kis lyuknak tűnik.

Ilyen volt az én esetem is, de kerestem még hasonló képeket a Pinteresten amik jól mutatják mit is lehet csinálni kis helyeken is: 

 

magdi_butor_studio_budapest_konyhabutor_8dc419.jpg

magdi_butor_studio_budapest_konyhabutor_274.JPG

 

 magdibutor_butorotletek088e166aff1c3_1.jpg

magdibutor_butorotletek0d422bd43acd76220_1.jpgmagdibutor_butorotletek982338999bd59f142df_1.jpgmagdibutor_butorotleteka35cd5acff124a02b_1.jpg

 

fc4cb764e5406164e1f1090c79773aae.jpgmagdi_butor_studio_budapest_konyhabutor_6cfc8.jpg

Képek forrása: Pinterest,  MBS, 123rf 

 

 

Magdi a beépíthető bútorok szakértője. 

Köszönöm, hogy megnézted és elolvastad!

 

Ha tetszett, kérlek használd az alábbi ikonokat!  

Szólj hozzá

praktikus konyhabútor felújitás egyedi bútor Beépíthető bútor kicsihely konyhabutor #magdibutor